Ga terug

Uitgangspunten

De 10 pijlers van Flextra.

Bepalend voor de goede sfeer en het succes van Flextra:

  1. Kennis van vakwerk
    Wij werken alleen in die branches waar we verstand van hebben. We spreken die vaktaal en we verstaan ons vak.
  2. Afspraak is afspraak
    Wij staan altijd klaar voor onze klanten en onze werknemers en vinden allebei even belangrijk. Wij zullen ons uiterste best doen om de tevredenheid te bewerkstelligen met de garantie dat we gemaakte afspraken zullen nakomen.
  3. Uitstekend betalen
    Zowel voor onze medewerkers als onze leveranciers en derden zorgen wij voor een uitstekend betaalgedrag. Flextra behoort tot de 5% snelst betalende bedrijven van Nederland. Wij betalen onze medewerkers niet alleen boven het marktgemiddelde, we zorgen ook dat betalingen snel, stipt en juist worden uitgevoerd. We betalen onze premies en belastingen met dezelfde begrippen en zijn trots op het feit dat we tot op heden geen enkele naheffing hebben gekregen.
  4. Behandel je vaklieden zoals jezelf behandeld wilt worden
    Flextra is zeer sociaal en we behandelen onze mensen met respect, bieden een luisterend oor en denken mee in het oplossen van problemen. Iedereen van welke afkomst dan ook voelt zich thuis bij ons.
  5. Samenwerken
    Wij kennen geen hiërarchie. We kunnen alleen iets bereiken als we samen aan hetzelfde doel werken. De Flextra-Groep is van ons samen en iedereen is even belangrijk.
  6. Met plezier naar het werk
    Met plezier naar het werk en vooral weer naar huis. Naast hard werken moet er ook tijd zijn voor een lach. Met pauzes en reistijd brengt u al snel 40% van uw tijd door op uw werk. Het kan dan ook niet anders dat plezier een belangrijke factor voor tevredenheid is en daar werken wij graag aan mee.
  7. Problemen zijn er om opgelost te worden
    In elke goedlopende organisatie komen problemen voor. In onze visie mogen alleen kleine problemen voorkomen en geen grote. Een klein probleem kan en moet direct opgelost worden voordat het een groot probleem wordt. We geven problemen allemaal direct, open en eerlijk aan zodat we er alles aan kunnen doen om ze direct op te lossen.
  8. Er is meer dan werken
    De Flextra-Groep staat bekend om het gebak dat we mee brengen als we naar het werk komen, de grote en gezellige bedrijfsfeesten, de leuke en praktische relatiegeschenken en om onze goedgevulde en nuttige eindejaar pakketten. Hiermee creëren we een goede sfeer op de werkvloer wat u weer terugvindt in de enorme inzet van onze mensen op kantoor en van onze vaklieden.
  9. Groeien door mond-tot-mondreclame
    Het beste kanaal in communicatie is “op aanbeveling”. Dat geldt zowel voor het verkrijgen van nieuwe klanten als voor de uitbreiding van personeel. We zijn er trots op dat onze medewerkers steeds weer nieuwe mensen aanbevelen en aanbrengen. Het grootste gedeelte van onze jaarlijks groei, van meer dan 25% per jaar, hebben wij te danken aan de mond-op-mondreclame van onze eigen vaklieden. Dat is iets waar we enorm trots op zijn.
  10. Zorg voor personeel
    Vakwerk is vaak ook fysiek zwaar werk. Ons motto is “beter voorkomen dan genezen”. Wij verzoeken onze medewerkers klachten direct te melden. Zij maken gebruik van het Flextra zorgprogramma. Dit zorgprogramma bestaat uit een ruime groep erkende en professionele specialisten. Door de uitstekende ervaringen en resultaten neemt De Flextra-Groep deze kosten voor haar rekening. Zo bereiken we dat medewerkers sneller van klachten verlost zijn, heeft De Flextra-Groep een lager ziekteverzuim en hoeven onze opdrachtgevers onze mensen niet te hoeven missen.